ETAP I – RJESTRACJA ELEKTRONICZNA
Kandydat dokonuje rejestracji elektronicznej w Systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów (IRK) w wyznaczonym przez uczelnię terminie.
ETAP II – SKŁADANIE DOKUMENTÓW
Kandydat składa komplet dokumentów w Biurze Rekrutacji zgodnie z wykazem umieszczonym przy opisie kierunku w wyznaczonym przez uczelnię terminie.
UWAGA! Dokumenty należy złożyć przed ogłoszeniem wyników rekrutacji. Niezłożenie dokumentów w terminie spowoduje nieuwzględnienie kandydata w kolejnym etapie rekrutacji, co skutkuje nieprzyjęciem na studia.
Dokumenty mogą być przesłane pocztą – Uniwersytet Kaliski nie bierze odpowiedzialności za skutki ich nieterminowego dostarczenia przez pocztę. W przypadku, gdy dokumenty są dostarczane do Biura Rekrutacji za pośrednictwem poczty lub osób trzecich: podanie musi być podpisane przez kandydata, kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem (przez uczelnię lub notariusza).
ETAP III – POSTĘPOWANIE KWALIFIKACYJNE
Zamknięcie list/koniec rejestracji i składania dokumentów.
Wydziałowe Komisje Rekrutacyjne dokonują kwalifikacji kandydatów na poszczególne kierunki studiów (na podstawie dostarczonych przez kandydata dokumentów).
ETAP VI – OGŁOSZENIE WYNIKÓW
Informacja o wynikach rekrutacji pojawia się na koncie kandydata w serwisie rekrutacyjnym.
Kandydaci niemający możliwości dokonania rejestracji elektronicznej we własnym zakresie mogą skorzystać z komputerów udostępnionych w Czytelni Głównej Uniwersytetu Kaliskiego, przy ul. Nowy Świat 4a (Collegium Novum)