• Polski
  • English
    • Contrast
    • Font
  • “Percepcja jakości na targowiskach w opinii klientów i sprzedawców”
  • “Sezonowa praca w Polsce w świetle opinii pracodawców oraz pracowników z Ukrainy”
  • “Determinanty oceny jakości usług turystycznych”
  • “Analiza postaw uczniów z regionu kaliskiego wobec jakości”
  • “Wyzwania polskich managerów w efektywnym zarządzaniu ukraińskim personelem sezonowym”
  • Antoni Kula – „Społeczeństwo w Świecie 4.0 i 5.0 – wyzwania, udogodnienia i konsekwencje” (artykuł oddany do druku)
  • Kinga Kozik, Katarzyna Piwońska, Bartosz Spychalski – „Jakość usług turystycznych w Świecie 4.0: rola łączności i zdalnego dostępu do usług” (artykuł oddany do druku)
  • Dagmara Kobylańska – „Rola mediów społecznościowych w budowaniu relacji z klientami i zarządzaniu marką” (artykuł oddany do druku)
  • Julia Muszalska – „Praca w erze Zarządzania 4.0” (artykuł oddany do druku)
  • Bartosz Kurpik – „Ewolucja kontroli jakości wyrobów maszynowych związana z rozwojem metod pomiarowych oraz cyfryzacją zarządzania danymi” (artykuł oddany do druku)
  • Łukasz Ostojski – „Jakość w zarządzaniu transportem w Świecie 4.0” (artykuł oddany do druku)
  • Kinga Popiołek – „Zarządzanie w erze cyfrowej: wykorzystanie sztucznej inteligencji” (artykuł oddany do druku)
  • Sylwia Staniewska, Odkrywanie potencjału ludzkiego – kluczowe zastosowania narzędzia DISC, [w:] Jakość w zarządzaniu. Nowoczesne metody zarządzania współczesną organizacją, (red.) E. Skrzypek, B. Spychalski, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Kaliskiego, Kalisz 2024, ss. 67-76.
  • Kinga Kozik, Katarzyna Piwońska, Jak inteligentne opakowania wpływają na jakość transportowanych produktów?, [w:] Jakość w zarządzaniu. Nowoczesne metody zarządzania współczesną organizacją, (red.) E. Skrzypek, B. Spychalski, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Kaliskiego, Kalisz 2024, ss. 129-138.
  • Nikola Walewska, Wpływ ery cyfrowej na zarządzanie marketingowe, [w:] Jakość w zarządzaniu. Nowoczesne metody zarządzania współczesną organizacją, (red.) E. Skrzypek, B. Spychalski, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Kaliskiego, Kalisz 2024, ss. 139-150.
  • Antoni Kula, Bartosz Spychalski, Marnotrawstwo i jego eliminacja w koncepcji Lean Management, [w:] Jakość w zarządzaniu. Nowoczesne metody zarządzania współczesną organizacją, (red.) E. Skrzypek, B. Spychalski, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Kaliskiego, Kalisz 2024, ss. 177-191.
  • Halyna Tynkaliuk, Wyzwania polskich menedżerów w efektywnym zarządzaniu ukraińskim personelem, [w:] Jakość w zarządzaniu. Nowoczesne metody zarządzania współczesną organizacją, (red.) E. Skrzypek, B. Spychalski, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Kaliskiego, Kalisz 2024, ss. 223-235.
  • Łukasz Ostojski, Zarządzanie jakością w gospodarce magazynowej, [w:] Jakość w zarządzaniu. Nowoczesne metody zarządzania współczesną organizacją, (red.) E. Skrzypek, B. Spychalski, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Kaliskiego, Kalisz 2024, ss. 301-312.
  • Dagmara Kobylańska, Techniki ułatwiające organizację w logistyce, [w:] Jakość w zarządzaniu. Nowoczesne metody zarządzania współczesną organizacją, (red.) E. Skrzypek, B. Spychalski, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Kaliskiego, Kalisz 2024, ss. 327-344.

W/w publikacje dostępne są online:

https://wydawnictwo.uniwersytetkaliski.edu.pl/jakosc-w-zarzadzaniu-nowoczesne-metody-zarzadzania-wspolczesna-organizacja/

II Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Jakość w zarządzaniu. Zarządzanie w Świecie 4.0” – 14 maja 2025 r.

  • Katarzyna Piwońska, Kinga Kozik – „Jakość turystyki w Świecie 4.0”
  • Antoni Kula – „Społeczeństwo w świecie 4.0 i 5.0 – wyzwania, udogodnienia i konsekwencje”
  • Julia Muszalska – „Praca w erze Zarządzania 4.0”
  • Dagmara Kobylańska – „Rola mediów społecznościowych w budowaniu relacji z klientami i zarządzaniu marką”
  • Bartosz Kurpik – „Ewolucja kontroli jakości wyrobów maszynowych związana z rozwojem metod pomiarowych oraz cyfryzacją zarządzania danymi”
  • Łukasz Ostojski – „Jakość w zarządzaniu transportem w Świecie 4.0”
  • Kinga Popiołek – „Zarządzanie jakością w erze cyfrowej: wykorzystanie sztucznej inteligencji”

X Ogólnopolska Sesja Studenckich Kół Naukowych w Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie – 5-6 grudnia 2024 r.

  • Katarzyna Piwońska, Kinga Kozik – „Determinanty oceny jakości usług turystycznych”

Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Jakość w zarządzaniu. Nowoczesne metody zarządzania współczesną organizacją” – 12 czerwca 2024 r.

– „Odkrywając potencjał ludzki: kluczowe zastosowania narzędzia DISC w zarządzaniu zespołem” – Sylwia Staniewska

– „Techniki ułatwiające organizację w logistyce” – Dagmara Kobylańska

– „Zarządzanie jakością w gospodarce magazynowej” – Łukasz Ostojski

– „Wyzwania polskich managerów w efektywnym zarządzaniu ukraińskim personelem” – Halyna Tynkaliuk

– „Zagadnienie mudy i 5S w zarządzaniu jakością” – Antoni Kula

– „Jak inteligentne opakowania wpływają na jakość transportowanych produktów?” – Kinga Kozik, Katarzyna Piwońska

– „Wpływ ery cyfrowej na zarządzanie marketingowe” – Nikola Walewska


Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Prakseologia w sztuce wojennej. Wojska obrony terytorialnej w kształtowaniu bezpieczeństwa” – 18-19 kwietnia 2024 r.

– „Zarządzanie jakością w wojsku” – Daniel Dudek