28 lutego członkowie Koła Naukowego Sondaż wzięli udział w Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku Rema Days Warsaw, które połączone były z Międzynarodową Branżową Konferencją.
Rema Days to wydarzenie integrujące branżę reklamy i pokazujące pełnię jej możliwości. Od lat stanowi jedną z najważniejszych europejskich platform kontraktacyjnych pozwalającą na szerokie budowanie bazy kontrahentów, zwiększenie wiedzy przedmiotowej, poznanie innowacji i nowych technologii, które w skali międzynarodowej rewolucjonizują ten sektor usług. Jest to okazja do zaznajomienia się z ofertami wiodących europejskich producentów i dystrybutorów maszyn i materiałów do druku, poligrafii i produkcji reklamowej, nowych technologii, czy też twórców upominków i tekstyliów reklamowych wraz z opakowaniami. Zakres branżowy wydarzenia został dodatkowo poszerzony o usługodawców z dziedziny reklamy wizualnej i nośników reklamowych, reklamy świetlnej, POS, a także mediów i wyposażenia miejsc sprzedaży.
W ramach uczestnictwa w targach studenci skorzystali z panelu konferencyjnego z udziałem ekspertów tj.
- Zbigniew Grzeszczuk – „AI nie wręcza upominków”
- Krzysztof Marzec – „Jak zdobyć klientów z Google w dobie AI”
- Strefa Networkingu B2B z udziałem ekspertów
Organizatorkami inicjatywy były opiekunki Koła Naukowego SONDAŻ dr Katarzyna Mikurenda oraz mgr Małgorzata Spychalska.