• Polski
  • English
    • Contrast
    • Font

dr Katarzyna Mikurenda

Email: k.mikurenda@uniwersytetkaliski.edu.pl

mgr Małgorzata Spychalska

Email: m.spychalska@uniwersytetkaliski.edu.pl

Podstawowymi celami Koła Naukowego SONDAŻ są:

  • – popularyzacja wiedzy i umiejętności z zakresu szeroko rozumianego badania rynku i konsumenta
  • – integracja marketingu z innymi dyscyplinami nauki, w szczególności ekonomią, psychologią i statystyką
  • – tworzenie możliwości współpracy z Kołami o podobnym charakterze działającymi w innych uczelniach,
  • – kształcenie kadry przyszłych strategów i analityków marketingowych,
  • – umożliwianie bezpośrednich kontaktów z administracją publiczną i jednostkami branżowymi.
  • – współpraca ze światem biznesu, instytucjami okołobiznesowymi oraz regionalnymi ośrodkami badawczymi

Koło realizuje swoje cele między innymi poprzez:

  • – organizowanie spotkań, seminariów oraz innych form poszerzania zasobu wiedzy i umiejętności,
  • – wewnętrzne prelekcje i dyskusje członków poświęcone zagadnieniom badania rynku i konsumenta
  • – prowadzenie badań rynku na potrzeby Wydziału Nauk Społecznych oraz innych pomiotów współpracujących z Wydziałem