Studenckie Koło Naukowe SONDAŻ Informacje Opiekunowie dr Katarzyna Mikurenda Email: k.mikurenda@uniwersytetkaliski.edu.pl mgr Małgorzata Spychalska Email: m.spychalska@uniwersytetkaliski.edu.pl Podstawowe cele Podstawowymi celami Koła Naukowego SONDAŻ są: – popularyzacja wiedzy i umiejętności z zakresu szeroko rozumianego badania rynku i konsumenta – integracja marketingu z innymi dyscyplinami nauki, w szczególności ekonomią, psychologią i statystyką – tworzenie możliwości współpracy z Kołami o podobnym charakterze działającymi w innych uczelniach, – kształcenie kadry przyszłych strategów i analityków marketingowych, – umożliwianie bezpośrednich kontaktów z administracją publiczną i jednostkami branżowymi. – współpraca ze światem biznesu, instytucjami okołobiznesowymi oraz regionalnymi ośrodkami badawczymi Koło realizuje swoje cele między innymi poprzez: – organizowanie spotkań, seminariów oraz innych form poszerzania zasobu wiedzy i umiejętności, – wewnętrzne prelekcje i dyskusje członków poświęcone zagadnieniom badania rynku i konsumenta – prowadzenie badań rynku na potrzeby Wydziału Nauk Społecznych oraz innych pomiotów współpracujących z Wydziałem Aktualności oraz bieżąca działalność Koła 15 maja 2025 r. w Warszawie odbyła się Studencka Konferencja Naukowa “Młodzi Liderzy Biznesu 2025” 16 maja 202516 maja 2025 Członkowie Koła Naukowego Sondaż na II Ogólnopolskiej Konferencji Kół Naukowych Studentów i Doktorantów 28 kwietnia 202528 kwietnia 2025 Członkowie Koła Naukowego Sondaż na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku Rema Days Warsaw 24 kwietnia 202528 kwietnia 2025 Wszystkie aktualności (Archiwum)
15 maja 2025 r. w Warszawie odbyła się Studencka Konferencja Naukowa “Młodzi Liderzy Biznesu 2025” 16 maja 202516 maja 2025
Członkowie Koła Naukowego Sondaż na II Ogólnopolskiej Konferencji Kół Naukowych Studentów i Doktorantów 28 kwietnia 202528 kwietnia 2025
Członkowie Koła Naukowego Sondaż na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku Rema Days Warsaw 24 kwietnia 202528 kwietnia 2025