• Polski
  • English
    • Contrast
    • Font

KONSULTACJE PRACOWNIKÓW DYDAKTYCZNYCH

……………………………………………………

……………………………………………….

Do dnia 07.03 zajęcia z Panią mgr K.Majewską zostają odwołane

…………………………………………………

UWAGA STUDENCI !!!

Informacja dotycząca zajęć z WYCHOWANIA FIZYCZNEGO

………………………………………………..

Dnia 22.02 godz. 10.00 – studia stacjonarne, 13.00 – studia niestacjonarne s.103 odbędą się egzaminy poprawkowe z Panem prof. dr hab. M.Skarżyńskim

………………………………………………..

Dnia 23.02 godz. 8.00 s.22 odbędą się egzaminy poprawkowe z Panią dr inż. A.Pisarską

………………………………………………..

ZMIANA TERMINU !!!!!!

Egzamin poprawkowy z Panią dr K.Mikurendą odbędzie się 22.02 godz.9.00 s.007

(23.02 jest nieaktualny)

………………………………………………..

Dnia 22.02 godz. 12.00 s.błękitna odbędą się egzaminy poprawkowe z Panem dr J.Zawadzkim

………………………………………………..

Dnia 22.02 godz. 10.00 s.błękitna odbędą się egzaminy poprawkowe z Panem dr A.Kwiatkowskim

………………………………………………..

Dnia 21.02 godz. 17.00 s.007 odbędą się egzaminy poprawkowe z Panem dr P.Kamińskim

………………………………………………..

Dnia 21.02 odbędzie się egzaminy poprawkowe z Panem dr I.Wrocińskim

studia stacjonarne – 14.30 s.20; studia niestacjonarne -17.00 s.20

………………………………………………..

Egzaminy poprawkowe z matematyki z elementami statystyki na kierunku Logistyka (studia I stopnia- studia stacjonarne) z Panem dr hab A.Młodakiem odbędą się 19.02 godz. 16.00. s.004

………………………………………………..

Zaliczenia poprawkowe z Panią mgr G.Wujkowską odbędą się 17.02 godz. 10. 00 s.44

………………………………………………..

Studenci pierwszego roku studiów, którzy nie zaliczyli obowiązkowego szkolenia BHP są zobowiązani w terminie do dnia 23 lutego 2025r (termin ostateczny) przystąpić do zaliczenia testu zgodnie z wcześniejszą informacją przekazaną na e-maila uczelnianego.

Studenci, którzy zaliczyli już szkolenie BHP w poprzednim roku akademickim na innym kierunku studiów proszeni są o kontakt z Dziekanatem w terminie do 20 lutego 2025 r.

Osoby, które nie zaliczą w/w szkolenia nie zaliczą semestru pierwszego.

………………………………………………..

Wszystkie zaliczenia poprawkowe oraz egzamin dla kierunku Administracja z Panią dr B.Wenerską odbędą się 14.02 s.108

………………………………………………..

Zarządzanie 2 rok

Zaliczenia poprawkowe z drem K. Deręgowskim odbędą się w piątek 21 lutego.

Studenci stacjonarni piszą o 14.00 zaś studenci niestacjonarni o 16.00.

Dr Karol Deręgowski

………………………………………………..

Dnia 7.02 oraz 14.02 godz. 17.00-18.00 Collegium Novum ul. Nowy Świat sala 004 lub 007 odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panem mgr A.Staniszewskim

Dotyczy kierunków: Zarządzanie 1 rok St i NSt;  ZiD NSt 2 rok; Logistyka 2 rok NSt; Pielęgniarstwo I 6 1 rok; Fizjoterapia 1 rok St; Dietetyka 1 rok St i NSt ; WF 1 rok NSt; Lekarski 1 rok St

………………………………………………..

W miesiącu lutym dyżur O. Czekalskiej – Kubisiak odbędzie się w następujących terminach:

4.02 (wtorek) 10.00-11.00

13.02 (czwartek) 17.00-18.00

21.02 (piątek) 17.00-18.00

25.02 (wtorek) 9.00-10.00

(pokój 203, ul. Nowy Świat)

………………………………………………..

PLAN SESJI EGZAMINACYJNEJ

studia stacjonarne

studia niestacjonarne

…………………………………………………

Szanowni Państwo

Na Państwa maile wysłaliśmy link do ankiety, dotyczącej oceny warunków studiowania w Uniwersytecie Kaliskim. Bardzo zależy nam na Państwa udziale w badaniu ankietowym. Wypełnienie, kwestionariusza nie zajmie zbyt dużo czasu, a zebrane przez nas dane i uwagi pochodzące od Państwa pomogą nam nie tylko doskonalić proces kształcenia w Uczelni, ale także poznać Wasze oczekiwania i potrzeby. Proszę wykorzystajcie taką możliwość.

Dziękuję 

………………………………………………..

Dnia 31.01 godz. 15.00-17.00 s.007 odbędzie się dyżur z Panem dr. L.Kowalczykiem

………………………………………………..

W dniach 23-26.01 zajęcia z Panem dr W.Winklerem zostają odwołane

………………………………………………..

W dniu 10.01 oraz 13.01 zajęcia z Panem prof. dr hab. G.Raubo zostają odwołane

………………………………………………..

Dnia 18.12.24r. w godz. 9.00-13.00 s.błękitna odbędzie się wykład prof. Andrzeja Jacka Blikle

„Turkusowa doktryna jakości” Serdecznie zapraszamy

…………………………………………………

Logistyka grupa 1B

Zajęcia z drem K. Deręgowski za dzień 22 listopada odbędą się w środę 18 grudnia w sali 30 w godz. 15.15-18.30.

Logistyka grupa 1A

Zajęcia z drem K. Deręgowskim z dnia 10 stycznia zostają przeniesione na dzień 24 stycznia 15.00-16.30 sala 102.

Zarządzanie stacjonarne 2 rok

Zajęcia z drem K. Deręgowskim za dzień 22 listopada odbędą się w środę 22 stycznia w sali 30.

Grupa A w godz. 15.15-16.45 zaś grupa B 16.45-18.15.

Zarządzanie stacjonarne 2 rok

Wykład z drem K. Deręgowskim za dzień 22 listopada odbędzie się w piątek 10 stycznia w sali błękitnej w godz. 17.00-19.15.

………………………………………………..

Dnia 12.12 zajęcia z Panem mgr J.Przybyłem zostają odwołane

………………………………………………..

Dnia 10.12 zajęcia z Panią dr B.Wenerską zostają odwołane

………………………………………………..

Uprzejmie informujemy, że z uwagi na prace remontowe w  budynku Collegium Novum, 09.12. czyli w poniedziałek konieczne będzie zamknięcie głównego wejścia do budynku. Wyznaczamy wejście dla pracowników oraz studentów do budynku Collegium Novum przez garaż podziemny. Komunikacja wzdłuż budynku Rektoratu odbywać się będzie chodnikiem. Przejścia zostaną wyznaczone taśmami. Tego dnia zamknięty będzie również parking wzdłuż Rektoratu.

…………………………………………………

Informujemy, iż do 20.12 zajęcia z Panią dr B.Pawlaczyk zostają odwołane

…………………………………………………

………………………………………………..

W dniach 21-24.11 zajęcia z Panem dr K.Deręgowskim zostają odwołane

………………………………………………..

7 grudnia w godz. 12.50-13.30 odbędzie się egzamin uzupełniający u dr K. Mikurendy z przedmiotu “Badania marketingowe” dla studiów 1 stopnia, r.2 (obecnie r. 3). 

Sala w budynku Novum, wg planu wykładowcy.

………………………………………………..

………………………………………………..