• Polski
  • English
    • Contrast
    • Font

Dnia 18.12.24r. w godz. 9.00-13.00 s.błękitna odbędzie się wykład prof. Andrzeja Jacka Blikle

„Turkusowa doktryna jakości” Serdecznie zapraszamy

………………………………………………………………….

Logistyka grupa 1B

Zajęcia z drem K. Deręgowski za dzień 22 listopada odbędą się w środę 18 grudnia w sali 30 w godz. 15.15-18.30.

Logistyka grupa 1A

Zajęcia z drem K. Deręgowskim z dnia 10 stycznia zostają przeniesione na dzień 24 stycznia 15.00-16.30 sala 102.

Zarządzanie stacjonarne 2 rok

Zajęcia z drem K. Deręgowskim za dzień 22 listopada odbędą się w środę 22 stycznia w sali 30.

Grupa A w godz. 15.15-16.45 zaś grupa B 16.45-18.15.

Zarządzanie stacjonarne 2 rok

Wykład z drem K. Deręgowskim za dzień 22 listopada odbędzie się w piątek 10 stycznia w sali błękitnej w godz. 17.00-19.15.

………………………………………………………………………

Dnia 12.12 zajęcia z Panem mgr J.Przybyłem zostają odwołane

………………………………………………

Dnia 10.12 zajęcia z Panią dr B.Wenerską zostają odwołane

………………………………..

Uprzejmie informujemy, że z uwagi na prace remontowe w  budynku Collegium Novum, 09.12. czyli w poniedziałek konieczne będzie zamknięcie głównego wejścia do budynku. Wyznaczamy wejście dla pracowników oraz studentów do budynku Collegium Novum przez garaż podziemny. Komunikacja wzdłuż budynku Rektoratu odbywać się będzie chodnikiem. Przejścia zostaną wyznaczone taśmami. Tego dnia zamknięty będzie również parking wzdłuż Rektoratu.

…………………………………………………………………

Informujemy, iż do 20.12 zajęcia z Panią dr B.Pawlaczyk zostają odwołane

…………………………………………………………………………………………..

……………………………………………

W dniach 21-24.11 zajęcia z Panem dr K.Deręgowskim zostają odwołane

……………………………………………………………….

7 grudnia w godz. 12.50-13.30 odbędzie się egzamin uzupełniający u dr K. Mikurendy z przedmiotu ” Badania marketingowe” dla studiów 1 stopnia, r.2 (obecnie r. 3). 

Sala w budynku Novum, wg planu wykładowcy.

…………………………………………………………….

Szanowni państwo informujemy ,

iż w dniach 15.11 (piątek) i 18.11 (poniedziałek) wszystkie zajęcia planowane z budynku Collegium Novum przeniesione zostaną na budynek Rektoratu.

15.11 (piątek) zajęcia z:

dr. J. Zawadzkim s.34

dr. L. Kowalczykiem s.30

dr. A. Plichtą s.42

18.11 (poniedziałek) zajęcia z:

dr. B.Spychalskim s.34

prof. dr . A.Młodakiem s.34

dr. A.Kwiatkowskim s.20

dr. A.Plichtą s.44

mgr K.Majewską s.44

mgr. J.Przybyłem s.20

dr I.Rącką s.30

…………………………………………….

23 listopada w godz. 12.50-13.30 odbędzie się zaliczenie uzupełniające u dr K. Mikurendy z przedmiotu ” Komunikacja społeczna” dla Logistyki, r.1. Sala w budynku Novum, wg planu wykładowcy.

…………………………………………………………

Szanowni Państwo, 

w związku z prowadzonymi pracami remontowymi w budynku Collegium Novum,  zajęcia dla wszystkich kierunków  studiów stacjonarnych i niestacjonarnych naszego wydziału (bez względu na budynek, zarówno zajęcia na ul. Nowy Świat jak i ul.Łódzkiej )  w dniach 7-10.11.24  (tj. od czwartku do niedzieli) odbywać się  będą w formie zdalnej.

………………………………………………………….

Informujemy, iż w związku z pracami remontowymi w dniu 25.10 (piątek) dziekanat i sekretariat Wydziału Nauk Społecznych będą nieczynne

…………………………………………………………………….

Szanowni Państwo

Zgodnie z zarządzeniem nr 0300. 94.I.2024 Pana Rektora z dnia 12 czerwca 2024 roku studenci I roku studiów stacjonarnych, niestacjonarnych i podyplomowych są zobowiązani do odbycia szkolenia BHP.

Szkolenie podobnie jak szkolenie biblioteczne zostanie przeprowadzone drogą on-line. Na platformie https://kursy.uniwersytetkaliski.edu.pl/  jest już dostępny kurs. Proszę o zalogowanie się na w.w platformie i  zrealizowanie szkolenia.

Uzyskanie zaliczenia, poprzez rozwiązanie testu w terminie do 31 października br., jest niezbędne do wpisania studenta na kolejny semestr studiów.  W sytuacjach indywidualnych proszę o osobisty lub telefoniczny kontakt    z Prodziekan  ds. studenckich i kształcenia dr Anną Ludwiczak (62) 767 95 23.

                                                                                                                        dr Beata Wenerska, prof.UK

                               Dziekan Wydziału Nauk Społecznych

…………………………………………………

…………………………………………………………………

……………………………………………………..

Od dnia 01 listopada 2024 roku wszystkie podania studentów do Władz Wydziału Nauk Społecznych prosimy kierować na adres mailowy kancelaria@uniwersytetkaliski.edu.pl lub wysłać  tradycyjną pocztą  na adres Uniwersytet Kaliski im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego Kancelaria Ogólna ul. Nowy Świat 4 62-800 Kalisz. Jest możliwość również osobistego pozostawienia podania w okienku podawczym przy portierni (Budynek Rektoratu I piętro) lub wrzucenia do skrzynki podawczej znajdującej się przy okienku.

Uprzejmie informujemy, że rozpatrywane będą tylko podania przesłane lub dostarczone  w/w sposobami.

…………………………………………….

III rok Zarządzania studia stacjonarne

Dnia 09.10 godz. 13.30 s.003 odbędzie się seminarium dyplomowe z Panem dr J.Frąszczakiem

………………………………………………………………………

na zajęcia z w-f nie zapisują się studenci I roku kierunku Bezpieczeństwo wewnętrzne

oraz wszyscy studenci studiów niestacjonarnych

………………………………………………………..

“W Dziekanacie, pokój 213, przyjmowana jest składka na Ubezpieczenie od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków w roku akad. 2024/2025.

Termin wpłat do 25 listopada 2024r.. Wysokości składki wynosi 70 zł.” 

……………………………………………………………

W dniu 18 września 2024 r. Dziekanat czynny w godz. 10.00-12.30

………………………………………….

W dniu 13.09 godz. 16.00 ul.Kaszubska odbędzie się zaliczenie poprawkowe z przedmiotu “Ratownictwo przedmedyczne” z Panem mgr M.Pietrzyk

………………………………………………..

W dniu 06.09.2024 dziekanat Wydziału Nauk Społecznych będzie czynny w godz. 12.00-14.00

………………………………………………

W dniu 09.09.2024 r. o godzinie 17.00 s. 20 odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panią mgr M.Makowską

………………………………..

W dniu 09.09.2024 r. o godzinie 17.00 s. 22 odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panią mgr M.Malanowską

…………………………………………………….

W dniu 14.09.2024 r. (sobota) o godzinie 11.00 s.20 odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panem prof. dr hab M.Skarżyńskim

……………………………………………………..

W dniu 10.09.2024 r. o godzinie 17.00 s. 44 odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panią mgr M.Spychalską

…………………………………………..

W dniu 13.09.2024 r. (piątek) o godzinie 17.00 s.20 odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panią dr A.Matuszewską

……………………………………………….

W dniu 6.09.2024 r. (piątek) o godzinie 18.00 (Teams) odbędą się zaliczenia poprawkowe z  przedmiotu “Statystyka” – II rok Zarządzania , z Panem prof. dr hab. M.Krzysko

……………………………………

W dniu 6.09.2024 r. (piątek) o godzinie 17.30 s.007 odbędą się zaliczenia poprawkowe z  O. Czekalską – Kubisiak.

……………………………………..

Dnia 09.09 godz. 10.00 s. 007 odbędzie się zaliczenie poprawkowe z przedmiotu z Panią mgr D.Ładą

……………………………………………..

Dnia 07.09 godz. 9.00 s. 34 odbędzie się zaliczenie poprawkowe z przedmiotu ” Ocena efektywności inwestycji ” z Panią dr E.Kulawiecką

……………………………………….

Dnia 02.09 godz. 16.00 s. 007 odbędzie się zaliczenie poprawkowe z przedmiotu ” Bezpieczeństwo inf. w organizacji ” z Panią dr M.Majchrzak

……………………………..

Dnia 06.09 godz. 16.00 – st, 17.00 – nst s. 003 odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panem mgr B.Derwichem

……………………………….

Dnia 10.09 godz. 18.00 s. zielona odbędzie się zaliczenie poprawkowe z ćwiczeń z przedmiotu ” Badania marketingowe ” z Panią dr K.Mikurendą

……………………………………

Dnia 13.09 godz. 17.00 s. zielona odbędzie się zaliczenie poprawkowe z wykładów z przedmiotu ” Badania marketingowe ” z Panią dr K.Mikurendą

…………………………………..

Dnia 13.09 godz. 16.00 – st, 17.00 – nst s. 103 odbędzie się zaliczenie poprawkowe z Panem dr hab M.Staniek

……………………………………….


…………………………………………………………………………………..

Dnia 05.07 godz. 18.00 s. 20 odbędzie się zaliczenie poprawkowe z przedmiotu ” Rachunkowość finansowa” z Panią dr A.Matuszewską

……………………………………………….

Informujemy, iż w okresie letnim tj. 01.07-31.08 dziekanat Wydziału Nauk Społecznych będzie czynny do godz. 13.30

……………………………………………………………….

sesja egzaminacyjna

studia stacjonarne

studia niestacjonarne

Dnia 20.06 godz. 9.00 s.007 odbędą się zaliczenia z Panią mgr Kamilą Majewską

……………………………………………………………………………

Dnia 09.06 (niedziela) zajęcia odbywają się zgodnie z planem zajęć.

………………………………………………………….

Dnia 24.05 dziekan Wydziału Nauk Społacznych czynny do godz. 13.00

…………………………………………………………….

Dnia 22.05 (środa) zajęcia z panią de A.Matuszewską zostają odwołane

……………………………………………………..

Dnia 06.06 godz. 17.00 s.20 odbędzie się zaliczenie poprawkowe z Panią mgr M.Makowską

z przedmiotów Biznesplan- wykłady, Nauki o organizacji – ćw.

………………………………………………………………………..

dot. Bezpieczeństwa Wewnętrznego

Do dnia 28.04 zajęcia z Panem dr L.Kowalczykiem zostają odwołane

…………………………………………….

I rok Bezpieczeństwo Wewnętrzne studia stacjonarne

Wykład ze Statystyki w dniu 25 kwietnia odbędzie się o godz. 15.30.

Zajęcia ze Statystyki dla grupy A za dzień 25 kwietnia odbędą się 18 kwietnia o godz. 17.15.

……………………………………………….

Do dnia 16.04 zajęcia z panią mgr K.Majewską zostają odwołane

………………………………………………………….

Dnia 05.04 (piątek) zajęcia dla kierunku Bezpieczeństwo wewnętrzne I rok oraz Zarządzanie kryzysowe odbywać się będą na ul. Nowy Świat. Aktualny plan na stronie.

……………………………………………………………..

Egzamin uzupełniający z Badań marketingowych dla studentów II stopnia, u dr K. Mikurendy odbędzie się 18 kwietnia 2024 r. o godz. 12.00, w p. 205

……………………………………………………………………

Szanowni Państwo, 

informuję, iż 15 marca został ogłoszony Świętem Uniwersytetu Kaliskiego. W związku z powyższym zgodnie z Zarządzeniem Rektora dzień ten jest Dniem Rektorskim, a zajęcia wtedy przypadające należy odpracować w innym terminie (terminy odrabiania zostaną uzgodnione z prowadzącymi zajęcia)

…………………………………………………………………………………

Dyżur z Panem mgr B.Szkudlarkiem odbywać się będzie w czwartki w godz. 17.00-17.45 w laboratorium cyberbezpieczeństwa sala 8 budynek Oeclogogicum ul. Poznańska

………………………………………………………….

ogłoszenie dot. tylko I roku kierunku Bezpieczeństwo wewnętrzne- studia niestacjonarne

……………………………………………………………………………

Szanowni Studenci przypominamy !

W Wirtualnej Uczelni znajduje się do pobrania ankieta oceny nauczycieli akademickich, realizujących zajęcia w semestrze zimowy 2023/2024. Bardzo prosimy o wzięciu udziału w ocenie nauczycieli i wypełnienie ankiety w terminie do 02.03.2024r.

…………………………………………………………………

II rok Zarządzanie

Dnia 07.03 godz. 8.00 s. 103 odbędzie się seminarium dyplomowe z Panem dr J.Frąszczakiem

…………………………………………………………..

ZAPISY NA ZAJECIA Z W-FU

……………………………………………………….

W dniach 26.02-03.03 zajęcia z Panią mgr A.Szczepanowska zostają odwołane

……………………………………………………………….

Szanowni Studenci!

W Wirtualnej Uczelni znajduje się do pobrania ankieta oceny nauczycieli akademickich, realizujących zajęcia w semestrze zimowy 2023/2024. Prosimy o wzięciu udziału w ocenie nauczycieli i wypełnienie ankiety w terminie do 02.03.2024r.

……………………………………………………………………

dot. studentów kierunku Prawo

Dnia 16 lutego, godzina 14.15 (sala 102 ul. Poznańska) odbędzie się zaliczenie egzaminu z Prawa rzymskiego z Panią dr A.Głowacką

……………………………………………………………

dot. studentów I roku studiów stacjonarnych i niestacjonarnych kierunek Zarządzanie

i kierunek Logistyka

W dniu 19 lutego /poniedziałek/, o godz. 15.00 dla stacjonarnych i 16.00 dla niestacjonarnych aula odbędzie się dyżur Pana dr J. Zawadzkiego(osoby, które mają coś do poprawy mogą się wtedy zgłosić)

………………………………………………………………………………

Dnia 12 lutego o godzinie 17.00 sala 007 odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panią mgr K.Majewską

…………………………………………………………………………….

Dnia 16 lutego o godzinie 17.00 sala zielona odbędą się egzamin poprawkowy z Panem dr A.Kwiatkowskim

……………………………………………………………

II rok Zarządzanie stacjonarne i niestacjonarne

Dnia 16.02 w sali 32 odbędzie się zaliczenie poprawkowe z dr K. Deręgowskim

15.00 – studenci stacjonarni   16.00 – studenci niestacjonarni

…………………………………………………….

Dnia 16 lutego o godzinie 19.00 sala błękitna odbędą się egzaminy i zaliczenia poprawkowy z Panią dr A.Ludwiczak

……………………………………………………………………………

Dnia 15 lutego o godzinie 17.00 sala 103 odbędą się egzamin poprawkowy z Panią dr K.Mikurendą

……………………………………………………………

Dnia 17 lutego o godzinie 10.00 sala 108 odbędą się egzaminy poprawkowe z Panią dr inż. A.Pisarską

współczesne wyzwania zarządzania (stacjonarne),

współczesne wyzwania zarządzania (niestacjonarne),

współczesne wyzwania zarządzania i dowodzenia (niestacjonarne),

…………………………………………………..

W dniu 11.02.2024 r. o godz. 13.00 w sali Błękitnej odbędzie się zaliczenie poprawkowe

z dr. hab. inż. Tomaszem Rubaj z przedmiotu Bezpieczeństwo Wewnętrzne Państwa dla Studentów studiów niestacjonarnych.

……………………………………………………….

Dnia 13.02 godz. 10.00 s. 303 ul.Łódzka odbędzie się zaliczenie poprawkowe z Panią mgr D.Ładą

……………………………………………………………………

II rok Zarządzanie stacjonarne

Dnia 14.02 godz. 11.00 s. błękitna odbędzie się zaliczenie poprawkowe z Panią dr B.Wenerską

II rok Zarządzanie niestacjonarne

Dnia 17.02 godz. 11.00 s. błękitna odbędzie się zaliczenie poprawkowe z Panią dr B.Wenerską

……………………………………………………………..

III rok Zarządzanie Publiczne oraz Zarządzanie logistyką

Dnia 16.02 godz. 17.00 s. błękitna odbędzie się zaliczenie poprawkowe z Panią dr A.Maczasek

…………………………………………………………

III rok Zarządzania oraz bezpieczeństwo wewnętrzne studia stacjonarne

Dnia 12.02 godz. 10.00 s.42 odbędzie się egzamin poprawkowy z języka angielskiego

…………………………………………………………

II rok Zarządzania studia stacjonarni niestacjonarne

Dnia 06.02 s.108 odbędzie się zaliczenie poprawkowe z Podstaw analizy finansowej z Panią mgr A.Szczepanowską , godz. 16:00-17:00 test; godz.17:00-18:00 zadania

………………………………………………………..

III rok ZL stacjonarne

Dnia 06.02 s.108 godz. 14.00 odbędzie się zaliczenie poprawkowe z Systemów Transportowych z Panią mgr A.Szczepanowską

…………………………………………………………

I rok Logistyki , III rok Zarządzania Logistyką studia stacjonarne i niestacjonarne

Dnia 06.02 g.17.00 s.20 odbędą się zaliczenia poprawkowe z przedmiotów “Nauki o organizacji”

i “Biznesplan” z Panią mgr M.Makowską

…………………………………………………………..

Zaliczenia poprawkowe z Panem dr. hab. inż. W. Scheffsem z przedmiotu: Systemy i sieci teleinformatyczne dla studentów 3 roku BW –  studia niestacjonarne, odbędą się 12 lutego (poniedziałek) o. godzinie 18.00 na platformie Teams.

…………………………………………………………………..

SESJA EGZAMINACYJNA

STUDIA STACJONARNE

STUDIA NIESTACJONARNE

………………………………………………………………………

Zaliczenie uzupełniające z marketingu (trzecie podejście ) z Panią mgr M.Spychalską odbędzie się we wtorek tj.23.01.2024r. godzina 11.45-12.45, sala.44 , ul. Nowy Świat 4

……………………………………………………………………

W dniach 19-20.01 zajęcia z Panem prof. dr hab. inż. P.Delą zostają odwołane. Starości grup proszeni są o kontakt mailowy w prowadzącym

……………………………………………………………