W dniu 13.09 godz. 16.00 ul.Kaszubska odbędzie się zaliczenie poprawkowe z przedmiotu “Ratownictwo przedmedyczne” z Panem mgr M.Pietrzyk
………………………………………………..
W dniu 06.09.2024 dziekanat Wydziału Nauk Społecznych będzie czynny w godz. 12.00-14.00
………………………………………………
W dniu 09.09.2024 r. o godzinie 17.00 s. 20 odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panią mgr M.Makowską
………………………………..
W dniu 09.09.2024 r. o godzinie 17.00 s. 22 odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panią mgr M.Malanowską
…………………………………………………….
W dniu 14.09.2024 r. (sobota) o godzinie 11.00 s.20 odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panem prof. dr hab M.Skarżyńskim
……………………………………………………..
W dniu 10.09.2024 r. o godzinie 17.00 s. 44 odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panią mgr M.Spychalską
…………………………………………..
W dniu 13.09.2024 r. (piątek) o godzinie 17.00 s.20 odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panią dr A.Matuszewską
……………………………………………….
W dniu 6.09.2024 r. (piątek) o godzinie 18.00 (Teams) odbędą się zaliczenia poprawkowe z przedmiotu “Statystyka” – II rok Zarządzania , z Panem prof. dr hab. M.Krzysko
……………………………………
W dniu 6.09.2024 r. (piątek) o godzinie 17.30 s.007 odbędą się zaliczenia poprawkowe z O. Czekalską – Kubisiak.
……………………………………..
Dnia 09.09 godz. 10.00 s. 007 odbędzie się zaliczenie poprawkowe z przedmiotu z Panią mgr D.Ładą
……………………………………………..
Dnia 07.09 godz. 9.00 s. 34 odbędzie się zaliczenie poprawkowe z przedmiotu ” Ocena efektywności inwestycji ” z Panią dr E.Kulawiecką
……………………………………….
Dnia 02.09 godz. 16.00 s. 007 odbędzie się zaliczenie poprawkowe z przedmiotu ” Bezpieczeństwo inf. w organizacji ” z Panią dr M.Majchrzak
……………………………..
Dnia 06.09 godz. 16.00 – st, 17.00 – nst s. 003 odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panem mgr B.Derwichem
……………………………….
Dnia 10.09 godz. 18.00 s. zielona odbędzie się zaliczenie poprawkowe z ćwiczeń z przedmiotu ” Badania marketingowe ” z Panią dr K.Mikurendą
……………………………………
Dnia 13.09 godz. 17.00 s. zielona odbędzie się zaliczenie poprawkowe z wykładów z przedmiotu ” Badania marketingowe ” z Panią dr K.Mikurendą
…………………………………..
Dnia 13.09 godz. 16.00 – st, 17.00 – nst s. 103 odbędzie się zaliczenie poprawkowe z Panem dr hab M.Staniek
……………………………………….
…………………………………………………………………………………..
Dnia 05.07 godz. 18.00 s. 20 odbędzie się zaliczenie poprawkowe z przedmiotu ” Rachunkowość finansowa” z Panią dr A.Matuszewską
……………………………………………….
Informujemy, iż w okresie letnim tj. 01.07-31.08 dziekanat Wydziału Nauk Społecznych będzie czynny do godz. 13.30
……………………………………………………………….
sesja egzaminacyjna
studia stacjonarne
studia niestacjonarne
Dnia 20.06 godz. 9.00 s.007 odbędą się zaliczenia z Panią mgr Kamilą Majewską
……………………………………………………………………………
Dnia 09.06 (niedziela) zajęcia odbywają się zgodnie z planem zajęć.
………………………………………………………….
Dnia 24.05 dziekan Wydziału Nauk Społacznych czynny do godz. 13.00
…………………………………………………………….
Dnia 22.05 (środa) zajęcia z panią de A.Matuszewską zostają odwołane
……………………………………………………..
Dnia 06.06 godz. 17.00 s.20 odbędzie się zaliczenie poprawkowe z Panią mgr M.Makowską
z przedmiotów Biznesplan- wykłady, Nauki o organizacji – ćw.
………………………………………………………………………..
dot. Bezpieczeństwa Wewnętrznego
Do dnia 28.04 zajęcia z Panem dr L.Kowalczykiem zostają odwołane
…………………………………………….
I rok Bezpieczeństwo Wewnętrzne studia stacjonarne
Wykład ze Statystyki w dniu 25 kwietnia odbędzie się o godz. 15.30.
Zajęcia ze Statystyki dla grupy A za dzień 25 kwietnia odbędą się 18 kwietnia o godz. 17.15.
……………………………………………….
Do dnia 16.04 zajęcia z panią mgr K.Majewską zostają odwołane
………………………………………………………….
Dnia 05.04 (piątek) zajęcia dla kierunku Bezpieczeństwo wewnętrzne I rok oraz Zarządzanie kryzysowe odbywać się będą na ul. Nowy Świat. Aktualny plan na stronie.
……………………………………………………………..
Egzamin uzupełniający z Badań marketingowych dla studentów II stopnia, u dr K. Mikurendy odbędzie się 18 kwietnia 2024 r. o godz. 12.00, w p. 205
……………………………………………………………………
Szanowni Państwo,
informuję, iż 15 marca został ogłoszony Świętem Uniwersytetu Kaliskiego. W związku z powyższym zgodnie z Zarządzeniem Rektora dzień ten jest Dniem Rektorskim, a zajęcia wtedy przypadające należy odpracować w innym terminie (terminy odrabiania zostaną uzgodnione z prowadzącymi zajęcia)
…………………………………………………………………………………
Dyżur z Panem mgr B.Szkudlarkiem odbywać się będzie w czwartki w godz. 17.00-17.45 w laboratorium cyberbezpieczeństwa sala 8 budynek Oeclogogicum ul. Poznańska
………………………………………………………….
ogłoszenie dot. tylko I roku kierunku Bezpieczeństwo wewnętrzne- studia niestacjonarne
……………………………………………………………………………
Szanowni Studenci przypominamy !
W Wirtualnej Uczelni znajduje się do pobrania ankieta oceny nauczycieli akademickich, realizujących zajęcia w semestrze zimowy 2023/2024. Bardzo prosimy o wzięciu udziału w ocenie nauczycieli i wypełnienie ankiety w terminie do 02.03.2024r.
…………………………………………………………………
II rok Zarządzanie
Dnia 07.03 godz. 8.00 s. 103 odbędzie się seminarium dyplomowe z Panem dr J.Frąszczakiem
…………………………………………………………..
ZAPISY NA ZAJECIA Z W-FU
……………………………………………………….
W dniach 26.02-03.03 zajęcia z Panią mgr A.Szczepanowska zostają odwołane
……………………………………………………………….
Szanowni Studenci!
W Wirtualnej Uczelni znajduje się do pobrania ankieta oceny nauczycieli akademickich, realizujących zajęcia w semestrze zimowy 2023/2024. Prosimy o wzięciu udziału w ocenie nauczycieli i wypełnienie ankiety w terminie do 02.03.2024r.
……………………………………………………………………
dot. studentów kierunku Prawo
Dnia 16 lutego, godzina 14.15 (sala 102 ul. Poznańska) odbędzie się zaliczenie egzaminu z Prawa rzymskiego z Panią dr A.Głowacką
……………………………………………………………
dot. studentów I roku studiów stacjonarnych i niestacjonarnych kierunek Zarządzanie
i kierunek Logistyka
W dniu 19 lutego /poniedziałek/, o godz. 15.00 dla stacjonarnych i 16.00 dla niestacjonarnych aula odbędzie się dyżur Pana dr J. Zawadzkiego(osoby, które mają coś do poprawy mogą się wtedy zgłosić)
………………………………………………………………………………
Dnia 12 lutego o godzinie 17.00 sala 007 odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panią mgr K.Majewską
…………………………………………………………………………….
Dnia 16 lutego o godzinie 17.00 sala zielona odbędą się egzamin poprawkowy z Panem dr A.Kwiatkowskim
……………………………………………………………
II rok Zarządzanie stacjonarne i niestacjonarne
Dnia 16.02 w sali 32 odbędzie się zaliczenie poprawkowe z dr K. Deręgowskim
15.00 – studenci stacjonarni 16.00 – studenci niestacjonarni
…………………………………………………….
Dnia 16 lutego o godzinie 19.00 sala błękitna odbędą się egzaminy i zaliczenia poprawkowy z Panią dr A.Ludwiczak
……………………………………………………………………………
Dnia 15 lutego o godzinie 17.00 sala 103 odbędą się egzamin poprawkowy z Panią dr K.Mikurendą
……………………………………………………………
Dnia 17 lutego o godzinie 10.00 sala 108 odbędą się egzaminy poprawkowe z Panią dr inż. A.Pisarską
współczesne wyzwania zarządzania (stacjonarne),
współczesne wyzwania zarządzania (niestacjonarne),
współczesne wyzwania zarządzania i dowodzenia (niestacjonarne),
…………………………………………………..
W dniu 11.02.2024 r. o godz. 13.00 w sali Błękitnej odbędzie się zaliczenie poprawkowe
z dr. hab. inż. Tomaszem Rubaj z przedmiotu Bezpieczeństwo Wewnętrzne Państwa dla Studentów studiów niestacjonarnych.
……………………………………………………….
Dnia 13.02 godz. 10.00 s. 303 ul.Łódzka odbędzie się zaliczenie poprawkowe z Panią mgr D.Ładą
……………………………………………………………………
II rok Zarządzanie stacjonarne
Dnia 14.02 godz. 11.00 s. błękitna odbędzie się zaliczenie poprawkowe z Panią dr B.Wenerską
II rok Zarządzanie niestacjonarne
Dnia 17.02 godz. 11.00 s. błękitna odbędzie się zaliczenie poprawkowe z Panią dr B.Wenerską
……………………………………………………………..
III rok Zarządzanie Publiczne oraz Zarządzanie logistyką
Dnia 16.02 godz. 17.00 s. błękitna odbędzie się zaliczenie poprawkowe z Panią dr A.Maczasek
…………………………………………………………
III rok Zarządzania oraz bezpieczeństwo wewnętrzne studia stacjonarne
Dnia 12.02 godz. 10.00 s.42 odbędzie się egzamin poprawkowy z języka angielskiego
…………………………………………………………
II rok Zarządzania studia stacjonarni niestacjonarne
Dnia 06.02 s.108 odbędzie się zaliczenie poprawkowe z Podstaw analizy finansowej z Panią mgr A.Szczepanowską , godz. 16:00-17:00 test; godz.17:00-18:00 zadania
………………………………………………………..
III rok ZL stacjonarne
Dnia 06.02 s.108 godz. 14.00 odbędzie się zaliczenie poprawkowe z Systemów Transportowych z Panią mgr A.Szczepanowską
…………………………………………………………
I rok Logistyki , III rok Zarządzania Logistyką studia stacjonarne i niestacjonarne
Dnia 06.02 g.17.00 s.20 odbędą się zaliczenia poprawkowe z przedmiotów “Nauki o organizacji”
i “Biznesplan” z Panią mgr M.Makowską
…………………………………………………………..
Zaliczenia poprawkowe z Panem dr. hab. inż. W. Scheffsem z przedmiotu: Systemy i sieci teleinformatyczne dla studentów 3 roku BW – studia niestacjonarne, odbędą się 12 lutego (poniedziałek) o. godzinie 18.00 na platformie Teams.
…………………………………………………………………..
SESJA EGZAMINACYJNA
STUDIA STACJONARNE
STUDIA NIESTACJONARNE
………………………………………………………………………
Zaliczenie uzupełniające z marketingu (trzecie podejście ) z Panią mgr M.Spychalską odbędzie się we wtorek tj.23.01.2024r. godzina 11.45-12.45, sala.44 , ul. Nowy Świat 4
……………………………………………………………………
W dniach 19-20.01 zajęcia z Panem prof. dr hab. inż. P.Delą zostają odwołane. Starości grup proszeni są o kontakt mailowy w prowadzącym
……………………………………………………………