80-proc. użytkowników Internetu, przegląda strony www na urządzeniach mobilnych. Zatem chcąc zaistnieć w globalnej sieci, trzeba przystosować witrynę firmy właśnie do takiego formatu. Bo jeśli ktoś dzisiaj nie istnieje w Internecie, nie ma go – przekonywali Karolina Maj i Bartłomiej Andrzejewski, prowadzący spotkanie Google Internetowe Rewolucje, które odbyło się Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu.
W bezpłatnym szkoleniu z zakresu efektywnego wykorzystania rozwiązań internetowych i wdrażaniach ich w firmach uczestniczyli zarówno członkowie kół naukowych uczelni, studenci, pracownicy Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej, a także przedstawiciele lokalnego biznesu.
Google Internetowe Rewolucje to ogólnopolski projekt, którego celem jest wsparcie przedsiębiorców zarówno tych , którzy funkcjonują od lat i chcą poszerzyć swoją wiedzę w obszarze marketingu internetowego , jak i również dla osób które właśnie przymierzają się do założenia własnej działalności.
Celem szkolenia było przekazanie uczestnikom informacji na temat potencjału i możliwości Internetu w budowaniu promocji firmy. Zaprezentowane zostały dostępne narzędzia w Intrenecie za pomocą których firma może skutecznie prowadzić działania promocyjne firmy online. Ponadto przedstawiono rozwiązania , które pozwalają ocenić stan obecności firmy w sieci oraz przeanalizować skuteczność dotychczas prowadzonych działań promocyjnych firmy. Organizatorem wydarzenia był Wydziała Nauk Społecznych i Humanistycznych Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Kaliszu oraz uczelniany Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości.